کشف ۳۷ دستگاه  استخراج رمز ارز از یک باغ ویلا در مشهد

کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی در بازرسی از یک باغ ویلا ۳۷ دستگاه  استخراج رمز ارز کشف کردند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و همچنین اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و در قالب گشت مشترک کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

بخش علی بیاتی قله زو  ارزش تقریبی ۳۷ دستگاه ماینر کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف  برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد.

وی گفت:  با توجه به آغاز فصل گرم سال و ایام اوج مصرف برق و برای حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ماه‌های گرم پیش رو، موضوع تشدید مبارزه با قاچاق دستگاه‌های استخراج رمزارز (ماینر) در دستور کار معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت استان قرار گرفته است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز استخراج رمزارز و یا هر نوع تخلف اقتصادی، موارد مذکور را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار